دلتنگی من

عاشقانه ها

 

به خیالت نمیفهمم
یواشکی مرا در خاطرت مرور میکنی؟!
کاش تو مغرور نبودی ...
کـــــــــــاش ...!!!
♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥
هیچگاه نفهمیدم چه رازیست بین دل و دستم ؟
از دستم رفت ، به هرچه دل بستم …
 
♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥

وقتی به یکی زیادی تو زندگیت اهمیت بدی ؛

اهمیتتو تو زندگیش از دست میدی … .

به همین راحتی …

♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥

 

به بودن ها دیر عادت کن
و به نبودن ها زود ...
آدم ها نبودن را بهتر بلدند!...
 
♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥

گاهی زیر لب با خود زمزمه میکنم ،

کاش.. نقاش ماهری بودم

که در محبس تنهایی خود ، طرح چشمان تو را میکشیدم...

♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥

 

خستگی
همیشه به کوه کندن نیست
خستگی گاهی همین حسی ست
که بعد از هزار بار یک حرف را به کسی زدن،
داری
وقتی نشنیده است....

♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥

 

کثیــــــــــــف ترین چاپلوسی زمانیستــــــ
که مـــــــــــردی بخاطر طبیعـــی ترین نیازشـ

با دروغ به معصومی بگوید
دوستـــــــــــت دارم . . . !
 
♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥
می گویند دلتنگت نباشم!!!
خدای من!!!!!!
انگار به آب می گویند خیس نباش....

♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠♥♠♠♠♠♠



نظرات شما عزیزان:

شيرين و رسول
ساعت14:36---19 مرداد 1392
سلاموب قشنگي دارين.خوشحال ميشيم به ماهم سر بزنين.
مايل بودين بگين تبادل كنيم


آریانا
ساعت20:54---15 مرداد 1392
سلام.خوبی؟
نمی دونم چرا اینقدر از خوندن مطلبات لذت میبرم.واقعا زیبا و فوق العادن.
راستی دیگه به ما سر نمیزنی؟خوشحال میشم نظرتو درمورد مطلبامون بدونم.
خدافظ


آذین
ساعت17:37---15 مرداد 1392
پرسیدند چرا سیگار را کنار نمیگذاری؟!
گفتم:هر که به پایم بماند تا آخر بپایش خواهم ماند حتی اگر قصد جانم را داشته باشد.


آذین
ساعت13:43---12 مرداد 1392
سلام داداش مجید!به وبلاگ من سر نمیزنی؟!
باهات قهرم


عباس
ساعت22:22---11 مرداد 1392
سلام دوست عزیز می خایی پول در بیاری بهم سر بزن .می گی نه. تنها با عضویت 10.000ریال به شما هدید داده می شود

اذین
ساعت14:21---9 مرداد 1392
سلام داداش مجید خوبی؟
مطلبای جدیدت خیلی قشنگن...
همیشه بهت سر میزنم.


پرسه در خلوت
ساعت19:26---7 مرداد 1392
ممنون از حضورت

لینکت کردم دادا


پرسه در خلوت
ساعت19:25---7 مرداد 1392
دل اگر بستی
محکم نبند
مراقب باش گره کور نزنی
او میرود
تو می مانی و یک گره کور ...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,ساعت11:54توسط مجید نیک مرام | |

BLOGFA/>